fbpx

מנהל/ת מרכז תמיכה

מס' המשרה: 22411

שם המשרה: מנהל/ת מרכז תמיכה

אזור: גוש דן

תיאור של המשרה:
לארגון פיננסי מוביל בתחומו באיזור המרכז, דרוש/ה מנהל/ת מרכז תמיכה
 
תיאור התפקיד:
ניהול מרכז התמיכה
ניהול ישיר של צוותים מקצועיים במגוון תחומים
שיפור תהליכים תפעוליים והבטחת מתן שירות איכותי ויעיל ללקוחות הארגון.
ניהול מדדים, בקרה, כתיבת נהלים ומתודולוגיה.
הגדרת יעדים ומדדים לביצוע ושיפור ביצועים מתמיד
בניית תהליכי עבודה סטנדרטיים (נהלי עבודה) ושיפור תהליכים קיימים
תכנון והובלת פרויקטים טכנולוגיים ושירותיים
ניהול תקציב המרכז ואופטימיזציה של משאבים

דרישות משרה:

ניסיון ניהולי קודם של לפחות 3 שנים בניהול מוקד שירות טכנולוגי או מרכז תמיכה
הכרות עם מערכות הפעלה מיקרוסופט WINDOWS + יישומי OFFICE ברמה גבוהה
ניסיון מוכח בניהול צוותים מגוונים (מוקדנים, טכנאים, אנשי סיסטם)
ניסיון בהובלת פרויקטים ושיפור תהליכים
שליטה גבוהה במערכות ניהול קריאות שירות עם יתרון למערכת Sysaid

הגשת מועמדות למשרה

    בכדי שנוכל להציע לך משרות שמתאימות לך, מומלץ להשלים את השאלות הבאות (לא חובה):

    סוג הארגון המבוקש?

    סוג העסקה מבוקש?

    היקף משרה מבוקשת?

    מיקום גיאוגרפי מבוקש?

    למשרות נוספות בתחום ה-אחר »
    שלחו קו"ח
    שלחו קורות חיים

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?

      רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

      תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

        צרף קורות חיים:
        סוג הארגון המבוקש?
        היקף משרה מבוקשת?
        מיקום גיאוגרפי מבוקש?
        סוג העסקה מבוקש?