מנהל/ת מרכז תמיכה
מס' המשרה: 22411
שם המשרה: מנהל/ת מרכז תמיכה
אזור: גוש דן
תיאור של המשרה:
לארגון פיננסי מוביל בתחומו באיזור המרכז, דרוש/ה מנהל/ת מרכז תמיכה
תיאור התפקיד:
ניהול מרכז התמיכה
ניהול ישיר של צוותים מקצועיים במגוון תחומים
שיפור תהליכים תפעוליים והבטחת מתן שירות איכותי ויעיל ללקוחות הארגון.
ניהול מדדים, בקרה, כתיבת נהלים ומתודולוגיה.
הגדרת יעדים ומדדים לביצוע ושיפור ביצועים מתמיד
בניית תהליכי עבודה סטנדרטיים (נהלי עבודה) ושיפור תהליכים קיימים
תכנון והובלת פרויקטים טכנולוגיים ושירותיים
ניהול תקציב המרכז ואופטימיזציה של משאבים
דרישות משרה:
ניסיון ניהולי קודם של לפחות 3 שנים בניהול מוקד שירות טכנולוגי או מרכז תמיכה
הכרות עם מערכות הפעלה מיקרוסופט WINDOWS + יישומי OFFICE ברמה גבוהה
ניסיון מוכח בניהול צוותים מגוונים (מוקדנים, טכנאים, אנשי סיסטם)
ניסיון בהובלת פרויקטים ושיפור תהליכים
שליטה גבוהה במערכות ניהול קריאות שירות עם יתרון למערכת Sysaid